Створення імітаційної моделі для дослідження ефективності впровадження тарифного плану для мобільного оператора

Автор(и)

  • Наталія Володимирівна Богушевська доцент кафедри АСОІУ факультету ІОТ НТУУ “КПІ”,

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.20.2012.30699

Ключові слова:

модель, Stella, фонди, тарифний план, сегментація абонентів

Анотація

У роботі розглянута задача складання структури тарифного плану для мобільного оператору. Описані етапи створення системи для аналізу економічного ефекту від впровадження тарифного плану.

Розглянуті існуючі підходи до сегментації абонентів мобільних операторів, вказані переваги та недоліки кожного з підходів. На базі одного з підходів виокремлено два сегменти: сегмент бізнес-користувачів та сегмент фізичних осіб. Розроблена імітаційна модель для визначення доходу мобільного оператору. Модель реалізована у системі імітаційного моделювання Stella. У моделі врахована можливість переходу абонентів із сегменту фізичних осіб до сегменту бізнес-користувачів, представлені блоки для моделювання послуг мобільних мереж різного покоління (від мереж 1G до мереж 4G). Приведений опис моделі, надані рекомендації по її використанню.

Посилання

Зайчук А.В. Статистичний аналіз мобільних операторів України стандарту GS [Текст] / А.В. Зайчук, Михайлюк О.В. // «Економіка, менеджмент, бізнес». – 2010. – Вип.1, 2010.–№1. – с.38-41.

Матеріал з Вікіпедії – Тарифний план [Електронний ресурс] // Режим доступу http://tiny.cc/d4d9e

P. Hague, M. Harrison. White Paper: Market Segmentation in B2B Markets [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.b2binternational.com/publications/white-papers/b2b-segmentation-research

Сайт компанії ProLoJect - Отличия маркетинга B2B и B2C [Електронний ресурс] // Режим доступу http://proloject.com/rus/publications/?action=show&id=80

Small and medium enterprises [Електронний ресурс] // Режим доступу http://en.wikipedia.org/wiki/Small_and_medium_enterprises

Miller H. Large Account Management Process [Електронний ресурс] //Режим доступу http://store.millerheiman.com/asp/workshopdetail.aspx

Сегментация как средство повышения эффективности обслуживания абонентов [Електронний ресурс]//Режим доступу: http://travmodok.info

Імітаційне моделювання систем [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://simulation.in.ua/.

Офіційна документація системи Stella [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.iseesystems.com/softwares/ StellaSoftware.aspx.

Kantardzic M. Data Mining: Concepts, Models, Methods, and Algorithm: John Wiley & Sons, 2003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-23