Розв’язання задачі доцільності впровадження пакетів сервісів за допомогою статистичної інформації

Автор(и)

  • О. Гавриленко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • В. Чимшир КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • С. Теленик КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • Е. Жаріков КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • Р. Омельченко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.43.2023.292257

Ключові слова:

платформа надання послуг, пакет сервісів, життєвий цикл сервісів, інформаційна система, провайдер інформаційно-комунікаційних послуг

Анотація

У статті запропонований підхід до розв’язання задачі формування пакетів сервісів в рамках платформи підтримки життєвого циклу сервісів в інформаційних системах провайдерів інформаційно-комунікаційних послуг. Описана
проблема формування пакетів сервісів для користувачів сервісів провайдера, наведена формальна постановка задачі формування пакетів сервісів на основі використання статистичної інформації. Описаний метод розв’язання задачі формування пакетів сервісів і наведене його обґрунтування. Проведене експериментальне дослідження запропонованого методу розв’язання задачі формування пакетів сервісів.

Бібл. 21, табл. 4

Посилання

Automation & Zero-touch IT: The Keys to Optimizing SaaS [Online] Available from: https://www.spiceworks.com/tech/innovation/guest-article/zero-touch-it-optimizing-saas/Accessed 01.04.2023.

Service Management. [Online] Available from: https: //www.sap.com/products/service-management.html. Accessed 01.04.2023.

Maddern, H., Smart, P. A., Maull, R. S., & Childe, S. (2014). End-to-end process management: implications for theory and practice. Production Planning & Control, 25(16), 1303-1321.

Agutter, C. (2020). ITIL Foundation Essentials ITIL 4 Edition-The ultimate revision guide. IT Governance Publishing Ltd.

В. Чимшир, С. Теленик, О. Ролік, Е. Жаріков. Платформа підтримки життєвого циклу сервісів в інформаційних системах провайдерів інформаційно-комунікаційних послуг / Адаптивні системи автоматичного управління. - Том 1.- № 42 DOI: https://doi.org/10.20535/1560-8956.42.2023.279172.

Roy, Radhika Ranjan (2018-09-03). Handbook of SDP for Multimedia Session Negotiations: SIP and WebRTC IP Telephony. CRC Press. ISBN 978-1-351-02388-7.

E4. Dutt, A., Jain, H., & Kumar, S. (2018). Providing Software as a Service: a design decision (s) model. Information Systems and e-Business Management, 16, 327-356.

TM Forum Service Delivery Framework (SDF). [Online] Available from: https://studylib.net/doc/8567280/tm-forum-service-delivery-framework--sdf- Accessed 01.10.2023.

"Global Service Delivery Platform Market Growth, Trends, and Forecast 2019-2024 - Platform-as-a-Service (PaaS) is Expected to Hold the Largest Share – ResearchAndMarkets.com". www.businesswire.com. 2019-08-01. Accessed 01.10.2023.

Hyötyläinen, M., & Möller, K. (2007). Service packaging: key to successful provisioning of ICT business solutions. Journal of Services Marketing, 21(5), 304-312.

Pardo, C., Pagani, M., & Savinien, J. (2022). The strategic role of social media in business-to-business contexts. Industrial Marketing Management, 101, 82-97.

Lopes, S. F. S. F. (2021). The importance of the ITIL framework in managing Information and Communication Technology services. Int. J. Adv. Eng. Res. Sci, 8(5), 292-296.

Eikerling, H. J., Mazzoleni, P., Plaza, P., Yankelevich, D., & Wallet, T. (2007). Services and mobility: the PLASTIC answer to the Beyond 3G challenge. White Paper, PLASTIC Project.

Service platform for innovative communication environment. [Online] Available from: https://cordis.europa.eu/project/id/027617 Accessed 01.10.2023.

Open platform for user-centric service creation and execution. [Online] Available from: https://cordis.europa.eu/project/id/034101 Accessed 01.10.2023.

Hietanen, S. (2014). Mobility as a Service. the new transport model, 12(2), 2-4.

Esztergár-Kiss, D., & Kerényi, T. (2020). Creation of mobility packages based on the MaaS concept. Travel Behaviour and Society, 21, 307-317.

Wirtz, J., Fritze, M. P., Jaakkola, E., Gelbrich, K., & Hartley, N. (2021). Service products and productization. Journal of Business Research, 137, 411-421.

Gavrilenko, O., Zhurakovska, O., Kohan, A., Matviichuk, R., Piskun, A., Khavikova, Y. and Khalus, O. (2022), “The principle for forming a portfolio of public services based on the analysis of statistical information”, Eastern-European Journal of Enterprise Technologies,

No 3 (3 (117)), pp. 57–64, doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.260136.

Gavrilenko, O., Khomenko, O., Zhurakovska, O., Kohan, A., Piskun, A., & Khalus, O. (2022). Application of association rules for formation of public (administrative) services portfolio. Advanced Information Systems, 6(4), 63–68, doi: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2022.4.09.

Gavrilenko, O., Khomenko, O., Zhurakovska, O., Kogan, A., Matviichuk, R., Piskun, A., Khavikova, Y. (2023). Establishing the grouping principle of public services based on the analysis of similarity coefficients. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies,

(3 (123)), 22–29. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.280218.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-01