Визначення ефективності моделей онлайн–навчання
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.37.2020.226831Ключові слова:
ефективність онлайн–навчання, масовий відкритий онлайн–курс, метод експертних оцінок, self–paced навчання, мотиваційна техніка, змішаний формат навчанняАнотація
Процес визначення ефективності застосування різних моделей онлайн–навчання передбачає використання ряду критеріїв та методів об’єктивного оцінювання моделей за цими критеріями. Запропонований в роботі метод дозволить надалі обирати потрібну модель або кілька моделей під час організації освітнього процесу. В період пандемії коронавірусної хвороби саме правильний підхід до організації процесу навчання дозволить підвищити ефективність та забезпечити необхідний рівень знань потенційних студентів. В дослідженні пропонується метод об’єктивного визначення ефективності онлайн–навчання на основі кількісних даних, що генеруються користувачами під час навчання на онлайн–курсах. Розглянуто класифікації моделей онлайн–навчання та проведено оцінку ефективності 4 поширених в Україні моделей.
Бібл. 15, іл. 1, табл. 2.
Посилання
Rindlisbacher C. The 100 Most Popular Courses During the Pandemic // Class
Central. 2020. URL: https://www.classcentral.com/report/coronavirus-most-popular-courses/ (дата звернення: 07.09.2020).
Пархоменко А. В. Перспективи розвитку систем дистанційної освіти у вищій школі. IX Міжнародна науково-технічна конференція студентів і аспірантів «Друкарство молоде». Київ, 2009. C.110-112.
Пархоменко А. В. Місце дистанційної освіти у вищій школі. VIII Міжнародна науково-технічна конференція студентів і аспірантів «Друкарство молоде». Київ, 2008. C.121-122.
Parkhomenko A. The Future of Modern Distance Education Systems. Innovations in Science and Technology. Kyiv, 2009. C.193-194.
Сегол Р. И., Пархоменко А. В. Использование МООС в учебном процессе. Проблемы современного образования в техническом вузе: материалы V Междунар. науч.-метод. конф. / ГГТУ им. П. О. Сухого. Гомель, 2017. C.143-145.
Harasim L. Shift happens. Online education as a new paradigm in learning. Internet and Higher Education 3, 2000. P. 41 -61
Doering A., Veletsianos G. Hybrid Online Education: Identifying Integration Models Using Adventure Learning. Journal of Research on Technology in Education 2008 41:1, P. 23-41
Mirza A., Al-Abdulkareem M. Models of e-learning adopted in the Middle East. Applied Computing and Informatics, Vol. 9, 2011. P. 83–93
Weller M., Models Of Large-Scale E-Learning. JALN, Vol. 8, Issue 4, December 2004. P. 83-92
Hill P. Online Educational Delivery Models: A Descriptive View // Educause review. 2012. URL: https://er.educause.edu/-/media/files/article-downloads/erm1263.pdf (дата звернення: 07.09.2020).
Bates A.W. (T.). Teaching in a Digital Age v.2 // 2019. URL: https://pressbooks.bccampus.ca/teachinginadigitalagev2/ (дата звернення: 07.09.2020).
Chauhan A. Massive Open Online Courses (MOOCS): Emerging Trends in Assessment and Accreditation. Digital Education Review, Number 25, June 2014. P. 7-18
Parkhomenko A., Segol R., Lisovichenko O. Comprehensive analysis of the students’ motivation connection to the massive open online courses completion rate. Адаптивні системи автоматичного управління. Київ : «Політехніка», 2019. № 34 (2019), С. 73-80.
Кендэл М. Ранговые корреляции. Москва : Статистика, 1975. 215 с.
Пархоменко А. В., Сегол Р. І., Лісовиченко О. І. Вивчення мотивації слухачів онлайн-курсів. Адаптивні системи автоматичного управління. Київ : «Політехніка», 2018. № 1 (32). C. 137-145.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.