Проблеми ефективного керування транспортними потоками
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.38.2021.233191Ключові слова:
трафік, моніторинг транспортних потоків, інтелектуальні транспортні системиАнотація
З кожним роком рух автотранспорту на дорогах стає все інтенсивнішим, що призводить до дедалі частішого виникнення заторів, особливо у містах. Затори в основному пов'язані з інтенсивним використанням приватних автомобілів, які мають переваги щодо полегшення особистої мобільності, надають відчуття безпеки та навіть підвищеного статусу. Однак вони не є ефективним засобом пасажирського транспорту, оскільки в середньому в години пік кожен пасажир особистого автомобіля викликає приблизно в 11 разів більше заторів, ніж пасажир в автобусі. Ситуація ще більше погіршується в регіонах з проблемами проектування та обслуговування доріг у містах.
В статті розглянуто проблеми ефективного керування транспортними потоками в містах. Досліджено існуючі підходи до моніторингу трафіку, виявлено можливості для покращення систем моніторингу за рахунок використання штучного інтелекту.
Бібл. 11.
Посилання
https://nltimes.nl/2019/11/19/traffic-jams-cost-businesses-eu14-billion-last-year [accessed: 2020-05-13]
Fan, Y., Khattak, A. J., & Shay, E. (2007). Intelligent transportation systems: What do publications and patents tell us? Journal of Intelligent Transportation Systems: Technology, Planning, and Operations, 11(2), 91-103. https://doi.org/10.1080/15472450701301081
https://www.fleetowner.com/news/article/21674957/telematics-20 [accessed: 2020-05-13]
Mohan, Prashanth, Venkata N. Padmanabhan, and Ramachandran Ramjee. Nericell: rich monitoring of road and traffic conditions using mobile smartphones. Proceedings of the 6th ACM conference on Embedded network sensor systems. ACM, 2008. https://doi.org/10.1145/1460412.1460444
Iнтелектуальні транспортні системи. Стійкий розиток транспортної системи: зб. м тер. для пол тик м ст // GTZ. – жо т., 2007. – С. 40.
http://city2030.org.ua/sites/default/files/documents/GIZ_SUTP_SB4e_Intelligent-TransportSystems_UA.pdf [accessed: 2020-05-13]
нтелекту л н систем мон торингу дорожн ого руху
https://nau.edu.ua/ua/menu/science/naukovi-rozrobki/intelektualna-sistema-monitoringudorozhnogo-ruxu.html [accessed: 2020-05-13]
Urban traffic analysis through multi-modal sensing / Mikko Perttunen, Vassilis
Kostakos, Jukka Riekki… in Personal and Ubiquitous Computing (2015)
https://doi.org/10.1007/s00779-015-0833-4
The implementation of a cloud city traffic state assessment system using a novel big data
architecture / Chao-Tung Yang, Shuo-Tsung Chen, Yin-Zhen Yan in Cluster Computing (2017)
https://doi.org/10.1007/s10586-017-0846-z
INSIGMA: an intelligent transportation system for urban mobility enhancement /
Wojciech Chmiel, Jacek Dańda, Andrzej Dziech… in Multimedia Tools and Applications (2016)
https://doi.org/10.1007/s11042-016-3367-5
Vision-based surveillance system for monitoring traffic conditions / Man-Woo Park,
Jung In Kim, Young-Joo Lee, Jinwoo Park… in Multimedia Tools and Applications (2017)
https://doi.org/10.1007/s11042-017-4521-4
Рубел Г.Л., Л хоузо Т.А. Розп зн ння рухомих об’єкт // Междун родн я
н учно-пр ктическ я конференция «Эффекти ные инструменты со ременных н ук – 2019»
-30.04.2019, Чехия, Пр г – c.48-51
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.