Задача аналізу публікацій для побудови прогнозу відносно зміни курсу криптовалют
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.41.2022.271349Ключові слова:
криптовалюта, цільові експерти, прогнозування подій, емоційна забарвленість, інформаційний потік, попередня обробка даних, контент моніторинг, аналіз даних, побудова прогнозу, цільові даніАнотація
В даній статті було наведено аналіз методів, сфер застосування а також підходів до аналізу публікацій та прогнозування подій на основі зібраних даних, а також надано концепцію розрахунку впливу публікацій відомих людей на зміну курсу
криптовалют. Представлено обґрунтування актуальності теми та описано можливості відповідного застосування результатів роботи. Визначено основні етапи стосовно роботи з даними щодо прогнозування подій, а саме: попередня обробка даних, їх подальший аналіз та побудова прогнозу. Одним з ключових факторів при формуванні попередніх вимог є саме визначення цільових даних, тобто тих в котрих будуть наявні ключові слова та певна емоційна забарвленість. Крім цього необхідно також визначити цільових експертів, тобто обрати людей, чиї пости на нашу думку, матимуть вагомий вплив на подальше формування інформаційного потоку. Розкрито актуальність використання введеного співвідношення емоційного забарвлення цільових постів і зацікавленості цільових осіб.
Бібл. 7, іл. 4, табл. 1.
Посилання
Preethi P. Temporal Sentiment Analysis and Causal Rules Extraction from Tweets for Event Prediction / P. Preethi, V. Uma, A. Kumar. // Procedia Computer Science. – 2015. – №48. – С. 84–89.
Gerber M. Predicting crime using Twitter and kernel density estimation / Matthew S. Gerber. // Decision Support Systems. – 2014. – №61. – С. 115–125.
Gavrilenko OV Research of tasks of estimation of objects in computer social networks by means of reliable algorithms [Text]: materials of the 8th international scientific and technical conference "Modern directions of development of information and communication technologies and means of management", Kharkiv, April 26-27, 2018 . / Gavrilenko OV, Kuptsova IV /. - 108 p. - p.67- 68
A. Culotta, B. Huberman, Towards detecting influenza epidemics by analyzing Twitter messages, Proceedings of the First Workshop on Social Media Analytics. // ACM, 2010, pp. 115–122.
M. Chau and J. Xu. Mining communities and their relationships in blogs: A study of online hate groups. // Int. J. Hum.-Comput. Stud., 65(1):57--70, 2007.
Gavrilenko OV Review of methods of hybridization of intellectual information processing // Scientific Bulletin of Kherson State University, series "ECONOMIC SCIENCES", issue 8, part 3, p. 1, Kherson, 2014 / Gavrilenko OV,. - 108 p. - p.204- 207
A.Yu. Berko, J.P. Kis, VI Sukhoversky. Content monitoring system of news Internet resources. // SISN. 2011; Volume 699, number 1: cube. 13 - 20
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.