Використання компонентної методології реінжинірингу бізнес-процесів в освіті

Автор(и)

  • Тетяна Віталіївна Лошак кандидат технічних наук, Національний університет харчових технологій,

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.7.2004.37573

Анотація

Дана стаття присвячена аналізу впровадження технологій дистанційного навчання в освітні процеси. Розглянута компонентна технологія конфігурування навчальних процесів на основі інтегрованого простору знань, що дозволяє підвищити ефективність дистанційного навчання.

Пропонується структурна модель процесу дистанційного навчання, виконана за допомогою засобу моделювання та аналізу бізнес-процесів BPwin.

Пропонується підвищити ефективність освіти за рахунок використання кредитних систем оцінки освітніх програм.

Посилання

Тельнов Ю.Ф. Реинжиниринг бизнес-процессов. Компонентная методология. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Финансы и статистика, 2004. — 320 с.: ил.

Ойхман Е.Г., Попов Э.В. Реинжиниринг бизнеса: Реинжиниринг организаций и информационные технологии. — М.: Финансы и статистика, 1997. — 336 с.: ил.

Нарожный А.В. Проектирование и реализация автоматизированных систем контроля знаний. // Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы. — 2004. — № 2 (14). — С.146-154.

Яковенко А.Е. Проектирование автоматизированных систем принятия решений в условиях адаптивного обучения с учетом требований Болонского процесса. // Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы. — 2004. — № 2 (14). — С.159-168.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-02-10