Інтелектуальна система оцінки тривалості обслуговування запитів

Олена Іллівна Чумаченко

Анотація


В даній статті виконано дослідження методів вирішення задачі управління дзвінками в колл-центрі при використанні інтелектуальних нейронних мереж. Виконано огляд існуючих рішень для колл-центрів та приведені їх недоліки. Враховуючи вимоги колл-центрів до модулю управління зроблена постановка задачі та виконано огляд методів її вирішення. Для реалізації модулю «інтелектуального додзвону» вибрані нейронні мережі, а саме багатошаровий персептрон.  Приведена архітектура мережі, проведено її навчання та виконано аналіз результатів її роботи. Виходячи з середньоквадратичних відхилень між фактичними та прогнозованими результатами, пр. збільшенні розмірів навчальної вибірки похибка прогнозів мережі прямує до 0, це значить що архітектура нейромережі підібрана вірно.

Ключові слова


«Інтелектуальний Дайлер»; нейронні мережі; багатошаровий персептрон

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Круглов В.В., Борисов В.В. Искусственные нейронные сети. Теория и практика. – 2-у изд. Стереотип. – М.: Горячая линия-Телеком, 2002. – 382с.: ил.

Нейронные сети. STATISTICA Neural Networks: Методология и технологии современного анализа данных / Под редакцией В.П. Боровикова. – 2-у изд., перераб. И доп. – М.: Горячая линия – Телеком, 2008. – 392с., ил.

Вучков И. Прикладной линейный регрессионный анализ. – М. Финансы и статистика, 1987. – 239 с.

LOOK AHEAD METHOD AND APPARATUS FOR PREDICTIVE DIALING USING A NEURAL NETWORK. Joseph P.Bigus; Richard A. Diedrich, both of Rochester, Minn.; Charles E. Smith, Boca Raton, Fla. International Business Machines Corp. Armonk, N.Y. Dec 11, 1990.

http://www.freepatentsonline.com/5570419.html - System and method for an improved predictive dialer.




DOI: https://doi.org/10.20535/1560-8956.20.2012.30700

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.