Можливості платформи Sikorsky distance для реалізації дистанційного і змішаного режимів навчання

Автор(и)

  • М. Тищенко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • О. Сергеєва КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.39.2021.247421

Ключові слова:

дистанційна освіта, змішане навчання, веб-технології, освітні платформи, MOODLE, Sikorsky distance

Анотація

Об'єктом даного дослідження є аналіз відношення викладачів і студентів до дистанційного і змішаного режимів навчання, а також специфіка використання таких режимів навчання в сучасних реаліях. У статті використовувалися порівняльний і пошуковий види дослідження. У дослідженні взяли участь 37 студентів Національного технічного університету України «КПІ ім. Ігоря Сікорського». Студенти брали участь в дослідженні на добровільних засадах в 2020-2021 роках. Для збору даних використовувалася анонімна анкета. Опитування студентів показало, що більшості з них подобається ідея використання змішаного режиму навчання. Метою дослідження є аналіз сучасного стану реалізації дистанційного і змішаного режимів навчання та спроба надати 31 параметр підбору інструментів для подальшого використання українськими та закордонними педагогами з метою реалізації дистанційного і змішаного режимів навчання. Реалізація дистанційного і змішаного підходів описана з акцентом на студентів, які вивчають інформаційні технології. Був зроблений висновок, що використання платформи Sikorsky distance, з акцентом на потреби учнів, допомагає урізноманітнити навчання в технічному університеті та сприяє розвитку професійних навичок.

Бібл. 12, табл. 1.

Посилання

Synekop, O. (2018). Cognitive Aspect of Learning Style in Differentiated ESP Instruction for the Future IT Specialists. Advanced Education, Vol. 10, 40-47. doi:10.20535/2410-8286.151271.

Kellner, M.I., Curtis, B., DeMarco, T., Kishida, K., Schlumberger, M., Tully, C. (2020). Nontechnological issues in software engineering. Proceedings from the 13th International Conference on Software Engineering, 144–146, doi:10.1109/icse.1991.130632.

Elizalde, R., Bayona, S. (2018). Interpersonal Relationships, Leadership and Other Soft Skills in Software Development Projects: A Systematic Review. Trends and Advances in Information Systems and Technologies, 3-15. doi:10.1007/978-3-319-77712-2_1.

Stothard, P. M., Galvin, J. M. & Fowler, J. C. W. (2014). Development, demonstration and implementation of a virtual reality simulation capability for coal mining operations. Retrieved November 26, 2014, from http:// www.mining.unsw.edu.au/

Publications/publications_staff/Paper_Fowler_ICCR_2004.htm.

Uys, P., Buchan, J. & Ward, L. (2016). Digitally enhanced blended learning: a comparative study of Australian Universities. Paper presented at ASCILITE.

Lee, Francis (2008). "Technopedagogies of mass‐individualization: Correspondence education in the mid twentieth century". History and Technology. 24 (3): 239–53. doi:10.1080/07341510801900318. S2CID 144728618.

Rothblatt, Sheldon; Muller, Detlef K.; Ringer, Fritz; Simon, Brian; Bryant, Margaret; Roach, John; Harte, Negley; Smith, Barbara; Symonds, Richard (1988). "Supply and Demand: The "Two Histories" of English Education". History of Education Quarterly. 28(4): 627–44. doi:10.2307/368852.

White, Michael (2009). "Distance education in Australian higher education – a history". Distance Education. 3 (2): 255–78. doi:10.1080/0158791820030207.

Aristovnik A, Keržič D, Ravšelj D, Tomaževič N, Umek L (October 2020). "Impacts of the COVID-19 Pandemic on Life of Higher Education Students: A Global Perspective". Sustainability. 12 (20): 8438. doi:10.3390/su12208438.

Jelińska, Magdalena; Paradowski, Michał B. (2021). "Teachers' engagement in and coping with emergency remote instruction during COVID-19-induced school closures: A multi-national contextual perspective". Online Learning Journal. 25 (1): 303–328. doi:10.24059/olj.v25i1.2492.

Yuan, Y. Connie; Gay, Geri (2006). "Homophily of Network Ties and Bonding and Bridging Social Capital in Computer-Mediated Distributed Teams". Journal of Computer-Mediated Communication. 11 (4): 1062–84. doi:10.1111/j.1083-6101.2006.00308.x.

Casey, Anne Marie; Lorenzen, Michael (2010). "Untapped Potential: Seeking Library Donors among Alumni of Distance Learning Programs". Journal of Library Administration. 50 (5–6): 515–29. doi:10.1080/01930826.2010.488597. S2CID 62142672

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15