Зберігання та відображення навчальних планів кафедри з використанням діаграмного вигляду для WEB-додатку «IST Syllabi»

Автор(и)

  • O. Ролік КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • О. Амонс КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • К. Ульяницька КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • М. Хмелюк КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • А. Ковальська КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • А. Гриценко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • K. Палій КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.42.2023.279092

Ключові слова:

силабус, навчальні програми, навчальний план, конспекти, система управління навчальним планом

Анотація

Навчальні плани та силабуси – є основними частинами навчального процесу в кожному інституті, університеті, школі тощо, оскільки існує багато матеріалів, існують дослідження для створення методик уточнення навчальних програм
та найкращого представлення навчальних програм для кожної особи, пов'язаної з навчальним процесом або яка буде залучена в майбутньому. Силабуси визначає головне направлення і надають всю необхідну інформацію з кожної дисципліни та навчальних програм. У навчальному процесі дуже важливо мати швидкий механізм пошуку силабусів з кожної дисципліни, але не тільки. Оскільки силабуси міцно пов'язані з навчальними програмами, нам також потрібна система управління силабусами. Серед усіх семестрів, спеціальностей, курсів, форм та інших даних передбачено механізм навчальних планів для контролю не тільки за розкладом, а й за програмою кафедри, яка потребує розробки.
Основним завданням навчальних підрозділів є не тільки полегшення роботи професорсько-викладацького складу, своєчасне забезпечення студентів необхідною інформацією про навчання, а також поліпшення взаємодії кафедр та інститутів між собою, а й уточнення навчального процесу. Справитися з цим завданням можна, створивши ресурс, який буде містити оновлені, актуальні дані про навчальні плани з різних дисциплін, що вивчаються на кафедрах. За допомогою цієї послуги всі студенти, викладачі та інші мають можливість вивчити всі поточні та минулі навчальні програми кожного потоку та семестру. Важливим завданням є орієнтування та коректне представлення навчальної інформації, і це краще робити у вигляді WIKI-документа – добре структурованого, референтного та швидкої навігації всередині тексту. Поточний матеріал надає механізм демонстрації схеми навчальних планів для деяких відділів на кожен рік навчання. На основі сучасних технологій на факультеті інформатики та обчислювальної техніки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» такий механізм було впроваджено на WEB-сайті кафедри Інформаційних систем та технологій, а також додано швидкий пошук, використовуючи основні атрибути для моніторингу необхідних навчальних програм. Система включає частково навчальні плани та елементи системи управління силабусами. Для використання WIKI-документа перегляду використовувався формат Markdown – структурований документ для формування кожного силабусу для наданої системи.

Бібл. 7, іл. 15

Посилання

Rendong Jin “Curriculum Management Study: Origin, Development, Current Situation and Trend”. 5th International Conference on Social Science and Higher Education (ICSSHE 19): pp. 958-961.

Augustine, GM; Mckiniey, MM; Galster, M D. “Developing criteria for institution management curricula”. Journal of the American Dietetic Association, 1954, 30(5): pp. 458-63.

Anushia Chelvarayan, Chandrika Mohd Jayothisa, Hazlaili Hashim, Khairol Nizat Lajis. Syllabus Management System for Academics Practicing Knowledge Management / IBIMA Publishing. - Journal of Organizational Knowledge Management. 11 p.

Abel, M., Benayache, A., Lenne, D., Moulin, C., Barry, C., & Chaput, B. (2004), “Ontology-based Organizational Memory for E-learning,” Educational Technology & Society, Vol. 7 (4), pp. 98-111.

Civi, E. (2000). „Knowledge Management as a Competitive Asset: A Review Marketing Intelligence and Planning,‟ Journal of Knowledge Management, 18 (4), pp. 166-174.

Hafferty, F W “Beyond. curriculum reform: Confronting medicine's hidden curriculum” .Academic Medicine, 1998, 73 (4): pp. 403-407.

Stevens, D. L.; King, D.; Laponis, R. “Medical students retain pain assessment and management (PAM) skills long after an experiential curriculum: A controlled study”. Journal of General Internal Medicine, 2007, 22 (1): p. 88.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-01