Розв’язання задачі доцільності впровадження пакетів сервісів за допомогою статистичної інформації
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.43.2023.292257Ключові слова:
платформа надання послуг, пакет сервісів, життєвий цикл сервісів, інформаційна система, провайдер інформаційно-комунікаційних послугАнотація
У статті запропонований підхід до розв’язання задачі формування пакетів сервісів в рамках платформи підтримки життєвого циклу сервісів в інформаційних системах провайдерів інформаційно-комунікаційних послуг. Описана
проблема формування пакетів сервісів для користувачів сервісів провайдера, наведена формальна постановка задачі формування пакетів сервісів на основі використання статистичної інформації. Описаний метод розв’язання задачі формування пакетів сервісів і наведене його обґрунтування. Проведене експериментальне дослідження запропонованого методу розв’язання задачі формування пакетів сервісів.
Бібл. 21, табл. 4
Посилання
Automation & Zero-touch IT: The Keys to Optimizing SaaS [Online] Available from: https://www.spiceworks.com/tech/innovation/guest-article/zero-touch-it-optimizing-saas/Accessed 01.04.2023.
Service Management. [Online] Available from: https: //www.sap.com/products/service-management.html. Accessed 01.04.2023.
Maddern, H., Smart, P. A., Maull, R. S., & Childe, S. (2014). End-to-end process management: implications for theory and practice. Production Planning & Control, 25(16), 1303-1321.
Agutter, C. (2020). ITIL Foundation Essentials ITIL 4 Edition-The ultimate revision guide. IT Governance Publishing Ltd.
В. Чимшир, С. Теленик, О. Ролік, Е. Жаріков. Платформа підтримки життєвого циклу сервісів в інформаційних системах провайдерів інформаційно-комунікаційних послуг / Адаптивні системи автоматичного управління. - Том 1.- № 42 DOI: https://doi.org/10.20535/1560-8956.42.2023.279172.
Roy, Radhika Ranjan (2018-09-03). Handbook of SDP for Multimedia Session Negotiations: SIP and WebRTC IP Telephony. CRC Press. ISBN 978-1-351-02388-7.
E4. Dutt, A., Jain, H., & Kumar, S. (2018). Providing Software as a Service: a design decision (s) model. Information Systems and e-Business Management, 16, 327-356.
TM Forum Service Delivery Framework (SDF). [Online] Available from: https://studylib.net/doc/8567280/tm-forum-service-delivery-framework--sdf- Accessed 01.10.2023.
"Global Service Delivery Platform Market Growth, Trends, and Forecast 2019-2024 - Platform-as-a-Service (PaaS) is Expected to Hold the Largest Share – ResearchAndMarkets.com". www.businesswire.com. 2019-08-01. Accessed 01.10.2023.
Hyötyläinen, M., & Möller, K. (2007). Service packaging: key to successful provisioning of ICT business solutions. Journal of Services Marketing, 21(5), 304-312.
Pardo, C., Pagani, M., & Savinien, J. (2022). The strategic role of social media in business-to-business contexts. Industrial Marketing Management, 101, 82-97.
Lopes, S. F. S. F. (2021). The importance of the ITIL framework in managing Information and Communication Technology services. Int. J. Adv. Eng. Res. Sci, 8(5), 292-296.
Eikerling, H. J., Mazzoleni, P., Plaza, P., Yankelevich, D., & Wallet, T. (2007). Services and mobility: the PLASTIC answer to the Beyond 3G challenge. White Paper, PLASTIC Project.
Service platform for innovative communication environment. [Online] Available from: https://cordis.europa.eu/project/id/027617 Accessed 01.10.2023.
Open platform for user-centric service creation and execution. [Online] Available from: https://cordis.europa.eu/project/id/034101 Accessed 01.10.2023.
Hietanen, S. (2014). Mobility as a Service. the new transport model, 12(2), 2-4.
Esztergár-Kiss, D., & Kerényi, T. (2020). Creation of mobility packages based on the MaaS concept. Travel Behaviour and Society, 21, 307-317.
Wirtz, J., Fritze, M. P., Jaakkola, E., Gelbrich, K., & Hartley, N. (2021). Service products and productization. Journal of Business Research, 137, 411-421.
Gavrilenko, O., Zhurakovska, O., Kohan, A., Matviichuk, R., Piskun, A., Khavikova, Y. and Khalus, O. (2022), “The principle for forming a portfolio of public services based on the analysis of statistical information”, Eastern-European Journal of Enterprise Technologies,
No 3 (3 (117)), pp. 57–64, doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.260136.
Gavrilenko, O., Khomenko, O., Zhurakovska, O., Kohan, A., Piskun, A., & Khalus, O. (2022). Application of association rules for formation of public (administrative) services portfolio. Advanced Information Systems, 6(4), 63–68, doi: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2022.4.09.
Gavrilenko, O., Khomenko, O., Zhurakovska, O., Kogan, A., Matviichuk, R., Piskun, A., Khavikova, Y. (2023). Establishing the grouping principle of public services based on the analysis of similarity coefficients. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies,
(3 (123)), 22–29. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.280218.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.