Актуальні питання створення сучасних систем контролю обмерзання літака
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.18.2011.33516Ключові слова:
сучасні системе контролю, електроімпульсні протизаморожувальні системи, індуктор імпульсів, характеристики імпульсного впливуАнотація
Розглядаються питання створення сучасних систем контролю обмерзання літака. Наведено огляд існуючих технічних засобів і методів боротьби з об-ледененіем літальних апаратів.
Показано, що найбільш перспективними для використання є електроі-пульсная протизаморожувальні системи, інтегровані в систему управління літального апарату, управління якими здійснюється на базі застосування засобів обчислювальної техніки і передбачає програмне вплив на ха-рактеристики подаються на індуктор імпульсів.
Показано важливість дослідження впливу характеристик імпульсного воздейст вія на обшивку літака для визначення найбільш оптимального закону їх подачі.
Посилання
Мещерякова Т.П. Проектирование систем защиты самолетов и вертолетов: Учебное пособие для вузов. - М.: Машиностроение, 1977. - 232 с.
Тенишев Р.Х., Строганов Б.А., Савин С.В. и др. Противообледенительные системы летательных аппаратов. - М.: Машиностроение, 1967. - 390 с.
Трунов О.К. Обледенение самолетов и средства борьбы с ним. - М.: Машино-строение, 1965. - 247 с.
Зинченко В.П., Зинченко С.В. Об оптимальном программном управлении тех-нологическими модулями Prometheus // XXXIII Междунар. симпозиум “Во-просы оптимизации вычислений”. - НАН Украини: ИК им. В.М. Глушкова. - пгт. Кацевели, 2007. – С. 90 - 91.
Зинченко В.П., Зинченко С.В. Алгоритмы и базовые программные модули для управления технологическими модулями Prometheus // УСиМ, 2007. - № 5. – С. 52 – 60.
Хвощ С., Амаду Х. Х. Промышленные сети на базе стандарта MIL-STD-1553B/ - Современные Технологии Автоматизации №4, 1999 – 23-26с.
Зинченко В.П., Зинченко С.В., Шиков М.В., Концепция системы контроля об-леденения самолета // IX Міжнар. науково - техніч. конф. “Приладобудування 2010 – стан і перспективи”. Зб. тез допов. – К.: НТУУ “КПИ”, ПБФ, 2010. – С. 112. – 113.
Шиков М.В., Зинченко С.В. Система контроля обледенения самолета // Наук.– технік. конф. виклад., науковців, аспірантів та студентів ФАКС 17 – 19 травня 2010 року. Зб. тез доп. – К.: НТУУ «КПІ», ФАКС, 2010. - С. 29 – 30.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.