Методика розробки та візуалізації складної просторової моделі об‘єкта
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.16.2010.33766Анотація
У даній статті розглядається методика розробки складної просторової моделі, що відображає роботу штучного інтелекту. Запропоновано алгоритм моделювання та створення анімації на основі програмного комплексу 3D Max.
Посилання
Бурлаков М.В. 3ds max 7 Руководство пользователя. К.: - Бином-пресс, 2006. 100-160 c.
Маров М. М. 3ds max Материалы, освещение и визуализация. Издательство: Питер, 2006. 20-35c.
Стефан Р. Дэвис. Анимация персонажей в 3D Studio MAX. Издательство: ООО "Бином-Пресс", 2006. 457c.
Kelly L. Murdock. 3ds Max 2010 Bible. Издательство: Wiley, 2009. 432-675c.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.