Інтеграція штучного інтелекту в оцінювання вчителя фізкультури: приклад із Шрі-Ланки
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.47.2025.340175Ключові слова:
оцінка, упередженість, штучний інтелект, людське судження, послідовність, точністьАнотація
Практики оцінювання, включаючи індивідуальні та групові оцінки, піддаються упередженням, таким як стать і сімейний статус. Це дослідження вивчало вплив цих факторів на послідовність і точність маркування. Дані були зібрані шляхом розподілу сценаріїв відповідей між п’ятьма групами та аналізу одного набору за допомогою інструментів ШІ (Bard і ChatGPT). Результати виявили суттєві відмінності в оцінках, причому оцінки, створені штучним інтелектом, були нижчими, ніж оцінки, призначені людиною. Це підкреслює обмеження штучного інтелекту в охопленні розуміння нюансів. Щоб вирішити ці проблеми, можна застосувати поєднання оцінки людиною та штучним інтелектом разом із надійними схемами маркування, щоб підвищити справедливість і точність оцінок.
Бібл. 10, табл. 2
Посилання
Swiecki, Z., Khosravi, H., Chen, G., Martinez-Maldonado, R., Lodge, J.M., Milligan, S., Selwyn, N. and Gašević, D., 2022. Assessment in the age of artificial intelligence. Computers and Education: Artificial Intelligence, 3, p.100075. https://doi.org/10.1016/j. caeai.2022.100075
Esarey, J. and Valdes, N., 2020. Unbiased, reliable, and valid student evaluations can still be unfair. Assessment & Evaluation in Higher Education, 45(8), pp.1106-1120. https://doi.org/10.1080/02602938.2020.1724875
Oc, Y. and Hassen, H., 2024. Comparing the effectiveness of multiple-answer and single-answer multiple-choice questions in assessing student learning. Marketing Education Review, pp.1-14. https://doi.org/10.1080/10528008.2024.2417106
Gehringer, E.F., Menon, A. and Wang, G., 2021, July. Tools for detecting plagiarism in online exams. In 2021 ASEE Virtual Annual Conference Content Access. https://doi.org/10.18260/1-2-- 37915
Li, Y., Jiang, Y., Li, Z. and Xia, S.T., 2022. Backdoor learning: A survey. IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems, 35(1), pp.5-22. https://doi.org/ 10.1109/TNNLS.2022.3182979
Fernando, S.Y. and Marikar, F.M., 2017. Constructivist teaching/learning theory and participatory teaching methods. Journal of Curriculum and Teaching, 6(1), pp.110-122.
Ip, K., 2024. The rise of EdTech: Transforming education through entrepreneurial ventures. Advances in Online Education: A Peer-Reviewed Journal, 3(2), pp.177-193. https://doi.org/10.69554/NSVD4541
Nagpal, N., Srivastava, A. and Verma, P., 2024. AI-Powered Proctoring: Safeguarding Online Assessment in the Education 5.0. In Explainable AI for Education: Recent Trends and Challenges (pp. 271-285). Cham: Springer Nature Switzerland. https://doi.org/10.1007/978-3-031-72410-7_15
Marikar, F.M., 2018. Gender stereotypes influence on assessment in a multidisciplinary platform. International Journal of Educational Studies, 5(1), pp.43-47.
Zybaczynska, J., Norris, M., Modi, S., Brennan, J., Jhaveri, P., Craig, T.J. and Al-Shaikhly, T., 2024. Artificial Intelligence–Generated Scientific Literature: A Critical Appraisal. The Journal of Allergy and Clinical Immunology: In Practice, 12(1), pp.106-110. https://doi.org/10.1016/j.jaip.2023.10.010
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
1.Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.