Голосовий віртуальний асистент зі штучним інтелектом
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.47.2025.340190Ключові слова:
віртуальний асистент, штучний інтелект, віртуальний асистент зі штучним інтелектомАнотація
У статті розглянуто актуальність проблеми впровадження віртуальних голосових асистентів зі штучним інтелектом у сучасне життя. Аналізуються особливості їх застосування у різних сферах, від персонального використання до інтеграції в бізнес- процеси, з метою підвищення ефективності роботи та покращення якості обслугову- вання. Віртуальні асистенти допомагають оптимізувати взаємодію з цифровими пристроями, виконують різноманітні завдання на основі голосових або текстових команд, що робить їх універсальними інструментами для автоматизації повсякденних функцій. Окремо досліджується здатність цих систем до навчання та адаптації до індивідуальних потреб користувачів завдяки застосуванню технологій штучного інтелекту. Проаналізовано останні дослідження науковців у цій сфері та наведено приклади ефективного застосування віртуальних асистентів у різних галузях.
Бібл. 14, іл. 2, табл. 2
Посилання
Jurafsky, Dan, and James H. Martin. Speech and Language Processing. 3rd ed., Prentice Hall, 2008
Pant, Tanay. Building Virtual Assistants Using Python: Develop Advanced Virtual Assistant Capabilities Using Python Programming. Packt Publishing, 2016.
Pearl, Cathy. Designing Voice User Interfaces: Principles of Conversational Experiences. O'Reilly Media, 2016.
Thanaki, Jalaj. Python Natural Language Processing. Packt Publishing, 2017.
Cohen, Michael H., James P. Giangola, and Jennifer Balogh. Voice User Interface Design. Addison-Wesley Professional, 2004.
IEEE Xplore Digital Library (https://ieeexplore.ieee.org/Xplore/home.jsp)
SpringerLink (https://link.springer.com/)
Документація Python (https://docs.python.org/3/)
McTear, Michael, Zoraida Callejas, and David Griol. The Conversational Interface: Talking to Smart Devices. Springer, 2016.
Young, Steve, et al. "Recent Trends in Deep Learning Based Natural Language Processing." IEEE Computational Intelligence Magazine, vol. 13, no. 3, 2018, pp. 55-75.
Gartner Research. "Magic Quadrant for Conversational AI Platforms." Gartner, 2020.
Hirschberg, Julia, and Christopher D. Manning. "Advances in Natural Language Processing." Science, vol. 349, no. 6245, 2015, pp. 261-266.
Ruder, Sebastian. "An Overview of Multi-Task Learning in Deep Neural Networks." arXiv preprint arXiv:1706.05098, 2017.
Weng, Lilian. "From Language Models to Chatbots: A Tutorial on Conversational Models." Towards Data Science, 2019.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
1.Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.