Вибір критерія оптимальности в задачах керування дорожнім рухом

Автор(и)

  • Олена Іллівна Чумаченко кандидат технічних наук, доцент кафедри технічної кібернетики НТУУ "КПІ",

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.12.2008.34153

Анотація

Розглянуто основні критерії вибору оптимальної фази руху на керованих перехрестях. Проведено дослідження ефективності критеріїв за результатами моделювання транспортних потоків. Розглянуто можливість реалізації різних критеріїв оптимальності при певних реальних умовах.

Посилання

May A., "Some fixed-time signal control computer program", Traffic Control and Transportation Systems, стр. 209-234, North-Holland Publishing, 1974.

Michalopoulos P.G., "Vehicle detection video through image processing: The autoscope system", IEEE Transactions on Vehicular Technology, том 40, стр. 21-29, 1991.

Bell M.G.H., Brookes D.W., "The optimisation of traffic signal control over a rolling horizon", Transportation Systems, стр. 1013-1018, IFAC, 1994.

Синеглазов В.М., Тищенко Р.Ф., “Алгоритм магистрального управления дорожным движением”, Проблемы управления и информатики, №2, стр. 64-74, ISSN 0572-2691, 2007.

Porche I., Lafortune S. “Adaptive Look-ahead Optimization of Traffic Signals”, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48109-2122, 1997.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-12-16