EE-commercy – інструмент оптимізації системи „виробник-посередник-споживач”
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.11.2007.34166Анотація
Розглянуто вирішення проблеми ефективної реалізації продукції виробництва шляхом використання найсучасніших систем мереженого маркетингу.
Посилання
Основы теории оптимального управления/Под. ред. В.Ф.Кротова, М. «Высшая школа», 1990.- 430 с.
Билл Куэйн. Эра просумера. К.: Amway - Netwark, 2006, 95 с.
Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М.Азарян та ін. Ред.-упор. О.І.Сидоренко, П.С.Редько.– К.: НМЦ „Консорціум та удосконалення освіти в Україні”, 2005. – 422 с.
Кой Беафут. Революция Quixtar. Новые высокотехнологичные возможности бизнеса/Пер. с англ. В.Кашникова.–Минск, «Капитал», 2003.–208 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.