EE-commercy – інструмент оптимізації системи „виробник-посередник-споживач”

Автор(и)

  • Олександр Іванович Богатир кандидат медичних наук, незалежний підприємець,

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.11.2007.34166

Анотація

Розглянуто вирішення проблеми ефективної реалізації продукції виробництва шляхом використання найсучасніших систем мереженого маркетингу.

Посилання

Основы теории оптимального управления/Под. ред. В.Ф.Кротова, М. «Высшая школа», 1990.- 430 с.

Билл Куэйн. Эра просумера. К.: Amway - Netwark, 2006, 95 с.

Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М.Азарян та ін. Ред.-упор. О.І.Сидоренко, П.С.Редько.– К.: НМЦ „Консорціум та удосконалення освіти в Україні”, 2005. – 422 с.

Кой Беафут. Революция Quixtar. Новые высокотехнологичные возможности бизнеса/Пер. с англ. В.Кашникова.–Минск, «Капитал», 2003.–208 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-12-16