Підготовка операторів верстата з числовим програмним керуванням: модель синтезу
DOI:
https://doi.org/10.20535/1560-8956.29.2016.92674Ключові слова:
синтезу, компетентність, фахівець технічного профілю, контроль знать, автоматизовані механізми, верстат, числове програмне керуванняАнотація
В межах статті визначено актуальні питання розробки автоматизованої системи, призначеної для оцінки рівня компетентності підрозділів промислових підприємств для планування заходів підготовки фахівців з автоматизації технологічних процесів.
Метою статті було розкриття моделі синтезу підготовки операторів верстата з числовим програмним керуванням.
В межах статті викладено особливості моделі синтезу підготовки операторів верстата з числовим програмним керуванням. Наведена загальна модель адаптивного планування підготовки фахівців з автоматизації технологічних процесів. Зазначено, що процес підготовки фахівців з автоматизації технологічних процесів повинен забезпечити підвищення рівня компетенції операторів верстата з числовим програмним керуванням на всьому періоді її проведення. Інтерпретовано теоретико-понятійний апарат в термінах завдання планування підготовки фахівців з автоматизації технологічних процесів. Розроблено процес планування підготовки операторів верстата з числовим програмним керуванням з урахуванням параметрів заходів, що проводяться.
За результатами проведеного дослідження в роботі зроблені ґрунтовні висновки і перспективи подальших розробок у даному напрямку. Зокрема автором зазначено, що використання описаної автором моделі дозволить забезпечити рівень підготовленості об’єктів процесу навчання, який дозволяє йому максимально повно реалізувати можливості обладнання технологічних процесів.
Посилання
Borodin, I.F., Andreyev S.A. (2006). Technological processes automation and automatic control systems. Kiev: KolosS, 352 p.
Berestnyeva, O.G., Muratova Ye.A. (2010). Computer analysis of the data. Tomsk: Publishing house of Tomsk State Pedagogical University, 304 p.
Marukhin, O.V., Shevelyov, G.Ye. (2009). Using the results of the expert assessment to measure the competence of students and graduates of technical universities. Proceedings of the TPU, vol. 315, no. 5, pp.199-203.
Vdovin, V.M., Surkova, Lye, Valentinov, V.A. (2013). Systems theory and the systemic analysis: Manual for undergraduates, Moscow: Dashkov i Co., 644 p.
Kirillov, V.I. (2013). Qualimetry and the systemic analysis: Study guide. Moscow: SIC INFRA-M, Novoye Znaniye, 440 p.
Boyko, E.E. (2010). HR record management computerizing. Moscow: Upravlieniye Personalom, 136 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у нашому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована нашим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у нашому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення рукопису роботи авторами в мережі Інтернет (наприклад, на arXiv.org або на особистих веб-сайтах). Причому рукописи статей можуть бути розміщенні у відкритих архівах як до подання рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання. Це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії, позитивно позначається на оперативності ознайомлення наукової спільноти з результатами Ваших досліджень і як наслідок на динаміці цитування вже опублікованої у журналі роботи. Детальніше про це: The Effect of Open Access.