Це застарівша версія, яка була опублікована 2024-10-15. Прочитайте найбільш нову версію.

Підходи до керування системами управління та розповсюдження навчальних курсів

Автор(и)

  • Ол.-Д. Іващенко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • К. Ульяницька КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/1560-8956.45.2024.313137

Ключові слова:

система управління, навчальні курси, архітектура, підходи до керування

Анотація

Об’єктом дослідження є системи управління навчальними курсами. У статті здійснено огляд основних підходів до розробки та впровадження таких систем, враховуючи їх головні особливості та специфіку використання в різних організаційних структурах. Таким чином, для невеликих систем найкращим буде централізований підхід, а для систем, потребуючих високої стандартизації контенту – гібридні. Метою роботи є оптимізація роботи системи ще на стадії проектування, в залежності від вимог і особливостей. Для цього пропонується три підходи зі своїми слабкими та сильними сторонами та особливостями імплементації у реальному середовищі. У статті наведені приклади їх успішного застосування в реальних умовах та застосунках. 

Бібл. 5, іл. 3.

Посилання

Bouchrika I. Learning management system foreducation: features, benefits and challenges / I. Bouchrika // research.com. – 2020. – № 1. – C.1-12. – Режим доступу: https://research.com/software/learning-management-systems-for-education

Centralized student performance prediction in large courses based on low-cost variables in an institutional context / [A. Sandoval, C. Gonzalez, R. Alarcon та ін.] // The Internet and Higher Education. – 2018. – № 37. 0150– C.76-89. ISSN 1096-7516.

Vaughn M.B. Learning management system(LMS) use with online instruction / M.B. Vaughn // International journal in education. – 2020. – № 4 (1). – C.68-72.

Ahmed A. Prospects and challenges of learning management systems in higher education / A. Ahmed, A.S. Salah, R. Alhajri // International journal of advanced computer science and applications. – 2020. – № 11 (12). – C.73.

Naz T. Functionality Gaps in the Design of Learning Management Systems / T. Naz, K. Momeen // International Journal of Advanced Computer Science and Applications. – 2018. – № 9 (11). – C.16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-15

Версії